dilluns, 3 de juny del 2019

Dies 1 i 2


Comença el treball de síntesi sobre la nostra ciutat: el seu passat i present així com el seu entorn natural.

I quina és la millor manera de començar aquest treball que esperem que us agradi? doncs anant a passar dos dies genials a la Vall de Boí!

Durant aquests dos dies passejarem, gaudirem del paisatge, riuremdescobrirem llocs fantàstics i baixarem ben equipats per la Noguera Ribagorçana! Sense oblidar que també ens banyarem a la piscina de la casa de colònies i que esperem disfrutar al màxim (i a ser possible també dormir) de les activitats de nit a la casa de Llesp.

IMPORTANT: Recordeu d'anar documentant tot allò que feu durant les sortides!! (pensant en el vídeo, el mural i l'scrapbook)

I per acabar, una mica de música amb arrels lleidatanes..Som de l'oest !!!





14 comentaris:

  1. Doncs a mi ma agradat molt el rafting i aiguestortes ja que vaig poder veure coses extraordinals.(ALBERT LAZARO)

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt el rafting i els paisatges d'aigües tortes

    ResponElimina
  3. Albert Andreu
    La excurció de boí va estar molt be. Jo destacaria el rafting, em va agradar molt
    perquè va ser molt emocionant, vaig poder fer una cosa molt divertida amb els amics.

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt la excurció però feia molt fred a Aigues Tortes i el moments més guais van la Idra i la picsina.(PAULA NOGUERO)

    ResponElimina
  5. no vaig anar a l'excusio pero les meves compañes m'han dit que el que mes els hi ha agradat a sigut el rafting, perque h sigut una experiencia inolvudable. (amy)

    ResponElimina
  6. el que mes m'ha agradat de la excurció ha sigut el rafting

    ResponElimina
  7. Joan Antoni
    la excurssió ha estat molt be, el mati a aiguestortes va ser molt interessant i a la tarda anar a una església i despres a la piscina em va agradar molt, a la nit vam fer un joc que m'ha semblat molt divertit pero va ser molt curta la partida.
    el seguent dia em va semblar exel·lent anar a fer ràfting.

    ResponElimina