dimarts, 11 de juny del 2019

Dia 3

La sortida a Boi ja ha passat i esperem que hagueu gaudit tant com ho hem fet nosaltres! ja us vam dir que teníem dubtes de com podria anar tot plegat però us voleu recordar un cop més que estem molt contents de com ha sortit tot i desitgem que aquestes dues últimes setmanes de curs vagin com a mínim igual de bé i gaudiu d'allò que hem pensat per vosaltres!

Aquí teniu el planning d'avui dimecres.

8.45h cadascú a la seva aula de treball (grups 1-6: B; grups 7-12: A)

8.50h- 10.30h  - Planificació de la jornada (tasques a fer, distribució de feines, etc.)
                        -Scrapbook (treball individual)
                     
11h - 13h  Lleida secreta

15.20h- 17.10h  Treball grupal (elecció del nom del grup, distribució de càrrecs i començament elaboració mural/vídeo...)

No oblideu que fareu una hora d'educació física aquesta tarda (15.20h - 16.20h grup B; 16.20h - 17.10h grup A)


I ja per acabar, un primer recull de les fotos d'aquests dos dies a Boí....si som de Lestonnac piquem de mans!























53 comentaris:

  1. De la sortida a la Vall de Boí, quin moment destacaries?

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Hèctor Raidó: La sortida de Boí m' ha agadat molt trobo que ha estat molt dinàmica i la activitat que m' ha agradat més ha estat el ràfting encara que el par natural va ser molt divertit ja que estava molt cuidat iel guia de cada any era molt "majo". Gràcies per tot

      Elimina
    3. Per a mi el que destacaria o el que em va agradar més d'aquesta excurció va ser, entre d'altres, la visita al parc nacional d'aigüestortes i fer ràfting perquè va ser una experiencia que repetiria sense dubtaro
      Laura

      Elimina
    4. El que més m'ha agradat a sigut el ràfting(Andrea)

      Elimina
  2. M'ho he passat molt bé fen rafting i banyanme a la piscina, jugant amb els amics.
    pd: soc la Blanca Sanchez :)

    ResponElimina
  3. Quan vam pujar a les muntanyes d'Aigüestortes. I quan vam veure el riu i la cascada.

    ResponElimina
  4. Quan vam pujar a les muntanyes d'Aigüestortes. I quan vam veure el riu i la cascada.
    (Ana Paula)

    ResponElimina
  5. La part que m'ha agradat més ha sigut quan vam fer ràfting

    ResponElimina
  6. M'ho he passat superbé l'activitat que més m'ha agradat a estat el ràfting entre altres com el parc nacional d'aigües tortes. A estat genial. (Gerard Farreny)

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt fer aquesta sortida, però una de les coses que destacaría és el rafting, banyarme a la piscina de la casa amb els amics i poder observar el parc d'aigües tortes.
    (Judit)

    ResponElimina
  8. Ha molat molt el rafring, va ser molt divertit. pd: soc la Laia Morreres XD

    ResponElimina
  9. A mi la sortida m'ha agradat molt. Ha estat millor del que m'esperava, el Parc Nacional d'Aigüestortes m'ha impressionat i el ràfting m'ha encantat encara que els ultims 20 minuts m'estava morint de fred. Entre altres cal destacar la catedral, la hydra i el joc dels petons i els noms. ( Martí Sirvent )

    ResponElimina
  10. Les activtats que més destacaria van ser el rafting i la visita del parc nacional D'aigÜes tortes i Estany de Sant Maurici, encara que en general tota aquesta sortida a estat molt dinàmica i divertida(Isel)

    ResponElimina
  11. El que més em va agradar va ser la estona que van fer ràfting i jo em vaig quedar amb les meves companyes menjant, rient molt, fen fotos, fen amics nous, etc.

    ResponElimina
  12. El que m'ha agradat més a sigut sens cap dubte ràfing, encara que vaig passar MOLT FRED!!! (Pau Pineda)

    ResponElimina
  13. Dani Horcajada - A mi m'ha agradat tot en general, però cal destacar l'activitat de ràfting, en la qual he disfrutat molt i he passat moments divertits i excitants. També vull remarcar totes les experiències viscudes tant individualment com de forma grupal. És una experiència que crec que tots voldríem repetir.

    ResponElimina
  14. Juan David
    El que mes m'agradat a set fer ràfting i la visita a aigüestortes

    ResponElimina
  15. La excursió en si m’ha agradat molt, però per destacar una activitat, és la del ràfting on m’ho vaig passar super bé i espero tornar-u a fer amb els amics, companys i professors.

    Júlia Muedra Pérez

    ResponElimina
  16. David - La excursió m'ha agradat molt per tot en general sobretot l'activitat del ràfting , encara que la visita a Aigüestortes m'ha entretingut bastant. M'agradaria repetir-ho alguna vegada

    ResponElimina
  17. Alex Casals
    El q mes m ha agradat ha estat el ràfting.

    ResponElimina
  18. Jo me ho he passat genial. El primer dia el moment més divertit va ser la piscina,el joc de nit i el parc nacional d'aigues tortes i el segon dia el ràfting una experiència innolvidable. Una excursió molt divertida. (Irene Corsaro)

    ResponElimina
  19. L'excursió m'ha semblat fantàstica perquè hem pogut veure molta natura i molt art Romànic. També he tingut la experiència de fer rafting i m'ha agradat molt tot i el clima que feia, típic de muntanya. (Xavi Casals)

    ResponElimina
  20. La millor activitat ha estat el ràfting, seguida de la visita al parc nacional d'aigüestortes.
    Però el que més m'ha agradat ha estat l'estona amb els amics.(Pablo H)

    ResponElimina
  21. La sortida a estat una de les millors activitats que em fet amb l'escola però, cal remarcar l'activitat de ràfting en la qual s'ha disfrutat a la vegada que s'ha passat fred però, a sigut una activitat per recordar.

    ResponElimina
  22. Anaís- El ràfting va ser lo millor i m'agradaria repetir-ho un altre cop més.
    A Aigüestortes m'hauria agradat poder veure algun animal més però en general m' ho vaig pasar de maravilla amb els meus amics i amigues.

    ResponElimina
  23. Linkai Zheng: el ràfting!

    ResponElimina
  24. En l'excursió al parc nacional d'aigües tortes. Hem va agradar la vegetació que hi havia.

    ResponElimina
  25. De la sortida a Boí destacaria el moment que ens vam posar el neoprè perquè tots ens en reiem perquè ens quedava molt divertit a causa de les pintes fora de rutina que feiem.
    Merci per tot!

    ResponElimina
  26. No podria destacar cap moment en especial, perquè en tot moment m'ho vaig passar molt i molt bé.

    ResponElimina
  27. destacaria el rafting ja que va ser una experiència divertida que mai oblidaré mai Alejandro Cristóbal

    ResponElimina
  28. Blanca Badia- Vaig trobar l'expèriencia del ràfting va ser inovidable degut a que m'encanta l'aigua. Després el parc natural d'aigües tortes va ser molt educatiu.
    Per això crec que jo repetiria aquesta expèriencia.

    ResponElimina
  29. tots aquets 2 dies me ho he passat super be anant a la montaña a veure i descubrir coses tambe el rafting q me va agradar mol, va ser molt divertit i bueno me hagues agradat quedarme mes dies i bueno i aixó

    ResponElimina
  30. Alba Santiago- el millor va ser ràfting ja que va ser una experiència única amb els amics i amigues

    ResponElimina
  31. Jo no vaig anar però segons els comentaris dels meus companys he deduit que el millor va ser el rafting (Sergi)

    ResponElimina
  32. La escurcció m'a agradat bastan,pero hi ha coses que no magradattat,pero el millor va ser el rafting

    ResponElimina
  33. Alejandro De Castro.A mi em va agradar el ràfting però lo dolent de ràfting era que féia fred i si etmullaves tenies més fred

    ResponElimina
  34. El que més m’ha agradat de la sortida ha estat el ràfting, però en general la sortida ha estat excel·lent!
    Júlia Castellà Claret.

    ResponElimina
  35. ELS DE L'OEST: El segon dia del treball de sintesi ja tenim els treballs encaminats tant el col.lectiu com el individual.

    ResponElimina
  36. De la sortida a Boí m'agradaria destacar l'activitat de rafting, tot i que també em va agradar molt la visita al parc natural d'aigüestortes i l'estany de sant Maurici. (Nestor Casanova)

    ResponElimina
  37. La sortida a Lleida secreta ens va semblar una sortida molt interesant i necesaria ja que la nostra ciutat es molt important, aquesta sortida ens va ensenyar els inicis de la mateixa.(ELS PEPINOS)

    ResponElimina
  38. David-La excursió de Lleida secreta ens va semblar molt curiosa i també vam descobrir moltes coses sobre la nostra ciutat.

    ResponElimina
  39. Som el grup dels Anònims i la sortid ade l Lleida secreta va ser una sortida impresionant i curiosa, una de les coses més impactants va ser que les rajoles diferet del carrer major volia dir que debaix hi havia un restes del passat. HI aquesta ha sigut la nostra experiència.

    ResponElimina